Pantertant till granne !!

Klok som jag är smörjde jag in mig ordentligt och tyckte mig vara väl förberedd för att ligga i solen. Trodde jag, för jag kastades ner på sista plats direkt. Där ute på terrassen låg min granne, en tant på 70+ i Ray Ban-solglasögon, med en radio som det spelades rix fm på och en fet flaska sololja i sin närhet. För att inte glömma, hon snusade också. Ha ha ha, jag bara älskar männsikor som lever livet. Min granne är min nya idol :).

Så en dag ute i solen har precis avverkats, men jag tänkte fortsätta att andas in lite frisk luft genom att ta en löprunda. Ett bättre slut på helgen kan det ju inte bli !! Ni sitter väl inte inne va ??

(jag skrev detta inlägget vid 17-tiden (igår), men det har inte publicerats)




Carros fest i Gbg, med hattema...

/ M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0