Idag är jag tillbaka !!

Försening på SJ, strul med SL (Stockholms Lokaltrafik) och tandvärk resulterade i en väldigt lugn kväll igår. Jag hann inte till träningen med andra ord. Tyvärr. Jag var riktigt bitter där ett tag, men det ordnade till sig. Klockan 22 somnade jag som ett litet barn..


Idag är jag tillbaka på jobbet igen, vilket många glädjs (heter det så?) åt. Både stora som små, underbart ju. Jag ska alldeles strax kila ut med barnen, Natur och Friluftsliv väntar. Kul :). Vi hörs senare....




Igårkväll...

/ M A R I













Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad trist med förseningar!



SVAR: Jag åkte bara "hem" till Malmö igår. Men det blev rätt stressigt.

2011-05-25 @ 08:56:16
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nuså är dagens blogg satt! Klcika in på min blogg och se om den lyckliga blev du! Även om det vart du eller inte så anmäl dig i samma inlägg för att vara med imorgon! Man har lika stor chans varesig om man blivit det en gång innan eller inte!!

2011-05-25 @ 14:02:42
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0