Jag hurrar för min yngsta systerdotter idag !

Hej på er !! ♥
Två veckor av min härliga semester är avverkade, shit vad tiden går snabbt. Håller ni inte med ?! Men jag har inte tänkt att deppa ihop för det, jag har ju två veckor kvar :).

Här i Sundsvall ligger molnen som ett täcke över staden så idag antar jag blir en sådan där tråkig dag igen (gud så mycket trevligare allt blir när solen strålar), men vi får besök av ena systern med familj samt min farbror idag så livat i stugan blir det nog ändå. Kul.

Jag får också passa på att Gratulera min yngsta systerdotter Ida idag, som fyller 4 år. Hon stojar runt på böljan den blå i helgen. Hon och familjen är nämligen i Helsingfors och roar sig, så massa grattiskramar får hon när hon är hemma igen. Grattis än en gång min älskling ♥




Födelsedagsbarnet

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sööööt! :) Grattis till henne.

2011-07-16 @ 12:58:09
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej vilken sötnos, grattis till henne :)



Ja, lite surt och ha en tatuering man inte är nöjd med.... :) Men inget sånt här... :)

2011-07-16 @ 13:23:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0