Dag 4 på Gatufesten !!

Jag, Marie, Jonas, Ludde, Edvard, Kim och Rickard rockade loss här hemma, till massa bra musik och goda drycker. Efter en stund stod vi helt plötsligt nere på stora torget och dansade lös till Jerry Williams. Vilken stjärna han är. En grym konsert gjorde han igår. Han ägde hela Sundsvall. Kvällen fortsatte och det blev mycket dans kan jag säga. Jäklar i min låda vad vi hade skoj.

Idag är jag segare än vad SJ brukar vara ibland. Men det var det värt. Jag, Elin och Oliver (hennes son) har varit nere på stan och kikat läget. Köpt lite presenter och bara njutit av vädret och alla människor. En powenap fick jag till när jag kom hem också, men nu är jag fit for fight igen (tror jag). Så ja, jag återkommer med lite roligare inlägg imorgon. Jag måste kila.

Ha en bra kväll !!!






/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nu minns jag inte vad vi skrev om och vad du fuskar med ibland haha! :)

2011-07-08 @ 22:26:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja så kan det vara haha :)

2011-07-09 @ 12:15:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0