Dag 1 på Gatufesten !!

Det blev en lugn men onekligen väldigt trevlig kväll igår. Jag och hela familjen började med en middag hos min äldsta syster, det blev grillat och ett glas vin, lite bus med barnen och sedan en supergod efterrätt. Så underbart med sommar ju. Sedan begav jag mig hem till mamma och pappas lägenhet, dit kom också min själsfrände Marie. Vi surrade lite skit, drack ett till glas vin och sedan drog vi ner till stan.....

Måste säga att jag inte riiiiktigt var upplagd för massa party, men träffa och se lite folk och lyssna till StandUT Blakk (sveriges bästa partyshowband) gjorde mig på humör igen :). Dom är grymma... Kvällen slutade vid midnatt, då blev det en taxi hem och raka vägen i säng. Men då ställer jag en fråga, hur sjutton kan man vakna upp och känna sig bakis, fast man inte druckit speciellt mycket (läs tre glas vin) ???


Nu blir det frukost =).




StandUT Blakk


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Malin

sv; vad bra! :)

Vad ska du hitta på idag?

2011-07-05 @ 11:47:00
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: hanna

Sv: tack :)!

2011-07-05 @ 13:05:12
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0