Blandade känslor igår !!

Tårarna var brännheta igår när jag kramade och vinkade av familjen. Att syster äldst och två av barnen kom och kramade hejdå innan jag åkte, gjorde nog bara saken ännu värre. Men det var välbehövt. Tack. Oj så jag älskar er alla. Vad skulle jag göra utan er ?! ♥

Tågresan gick som den skulle, på räls (haha förlåt) men den var på pricken i tid. Bra jobbat SJ !!! Sedan åkte jag hem, packade upp, städade och handlade. Sedan bar det av till stan, där dagen vände från att ha varit lite nedstämd till att bli hur bra som helst.... Vilken vändning :).

Det känns faktiskt bra att vara tillbaka !!!!!



En tur till Waxholm vore på sin plats snart. Nästa helg om vädret tillåter kanske, vem hänger med?

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: My - From depp to pepp

Ja men visst!

Ha en underbar dag du med :D

2011-07-31 @ 10:34:11
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0