Bildbomb - Min sommar !!


Alvin 7 år och Ida 4 år. Dom slog ihop sitt barnkalas. Perfekt ju :)



Ida valde kladdkaka......



..och Alvin en glassborg. Det gäller att vara påhittig :)



Syskonen Edvin och Elsa njuter av lite födelsedagsfika.



En Ipad kan användas till mycket, här visar den var skatterna kan ligga någonstans.



Alvin fick en stubbe för att slå i spik i den, här testar Edvin om den funkar och Elsa spexar lite :)



Födelsedagen slog inte in förrän i tisdags (barnkalaset var helgen innan), men fika böjds det på ändå :)
Alvin 7 år.



Massa bad.



Som sagt....massa bad. Sommaren är härlig !



Jag och Elin avslutade en kväll med en glass.



Elin och jag i måndags. . Fikatajm med tjejerna :)



Också här två fikasugna tjejer. Maria och Caroline :)



Jag, mamma och pappa avnjöt en specialare på Juniskär. (En härlig fiskerestaurang här i sundsvall)


Istället för att skriva ord valde jag här att berätta med bilder istället. Det kan vara lika trevligt det, om än inte trevligare. Hoppas ni också njutit av sommaren likt jag har gjort ♥

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: My - From depp to pepp

Fina bilder :)

Ha en bra dag du med!

2011-07-27 @ 16:41:39
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga bilder =)



hehe nej inbakad kommer inte ens hur min mun haha

2011-07-27 @ 22:34:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Åh vilka härliga bilder. Massa gott. Och massa kärlek!



SVAR: Ja det skulle inte vara fel att kunna slänga ihop en sån fin frisyr.



Första dagen gick bra, men fy vad trött man blir. Man glömmer det snabbt :P

2011-07-28 @ 00:21:16
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0