Stockholms blodbad !!

Ett intensivpass och massa blod senare sitter jag och slappar (äntligen), i väntan på att få sova !! Eller ja, sova får jag väl göra när jag vill men ja ni fattar hehe. Blodet ja, det var en annan historia. - Jag skulle flytta på korgen som duschgrejerna står i, det jag inte tänkte på just då var att min rakhyvel låg där (med nytt rakblad). Så jag stoppar ner handen och ja ni fattar, jag skär mig. ORDENTLIGT !!! Blodet sprutade och jag fick ett jäkla stohej för att få det att sluta och få badrummet rent. Precis vad man behöver efter 21-tiden en kväll då man bara vill komma i säng...




När plåsterna tar slut (efter sisådär 7 använda) får man hitta på andra lösningar. Efter 4 sådana här omgångar med papper fick jag det att sluta blöda, tror jag. Jag vågar inte kolla.....


Sov gott

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ajdå, du får ta det lugnt med kniven!!



SVAR: Ja men det låter skönt, alltid mys att komma hem lite.

2011-04-13 @ 02:56:05
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Nakne Kocken

Aj! och i fingrarna som blöder så hemskt mycket också. Men du klarade dig utan stygn va? har skurit mig många gånger med kniv så vet hur hemskt det kan se ut

2011-04-13 @ 12:06:52
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0