Fantastiska lördag !

Ibland undrar jag om jag drömmer, men just nu känns så mycket så himla bra !! Jag sprudlar av energi, vilket jag fick höra igår av en vän och när man får höra en sådan sak bara ler man ännu mer och älskar livet ännu mer. Sjukt patetiskt allt detta låter, men jag mår så himla bra. Så, nu vet ni det he he : ).

Igår hade jag en fantastiskt bra dag !! Jag började med att möta upp Josefine och Jenny inne i stan, det blev en kaffe på Fresco och massa surr. Därifrån gick vi några timmar senare, då var det tänkt att jag skulle tillbaka till ön och käka middag med Carolina och sedan gå på bio. Men, det slutade med att vi blev bjudna på middag hemma hos vår andra kollega, Helena. Sagt och gjort, jag vände tillbaka och åkte hem till henne...där blev det hemmagjord pizza (suuupergott), efterrätt och massa skratt. Oj så mycket vi tre skrattar tillsammans :). Men för mig och Carolina blev det bio ändå, vi bytte dock ut Lidingö mot Kungsgatan istället. Hur många lingon finns det i världen såg vi. En recension kommer i ett senare inlägg, så håll utkik !!!!

En dag i goda vänners lag kan inte sluta mer än underbart, så jag tackar tjejerna för en väldigt bra dag. ♥

- Idag däremot blir det (om en liten stund) en löprunda, jag känner att jag måste ut och njuta i det fina vädret. Jag har hur mycket energi som helst att kasta ut, så lets rock´n roll : ). Sedan blir det en kaffe eller liknande inne på söder.... Trevliga söndag, nu kör vi !!!!



/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0