Vilken dag hurrni !!

Men den har varit väldig bra, så jag är verkligen välförtjänt av en sovmorgon imorgon :). JIPPI !!!!!!!! Jag har svurit över vårat kontor på jobbet en längre tid, för att det har varit oordning och massa SKRÄP överallt som någon av dom äldre kollegorna tydligen vill spara :P. Men idag tog jag och en kollega tag i det, vi vände upp och ner på hela kontoret. Från golv till tak !! Penslarna, skruvmejslarna och en sjukt kreativ sida kom fram. Nu är allt SKRÄP slängt och allt är i sin ordning plus att kontoret fick sig ett "lyft" med lite färg. Kontoret blev toppen, så nu VILL man gå in där :). Jag är rätt slut i huvudet av allt detta med andra ord...

Inte nog med det, jag tog och tränade ikväll också. Jösses vad roligt det är :). MEN, imorgon är det vila som gäller. Musklerna behöver vila efter tre dagars slalomåkning och tre intensivpass... Vilken start på det nya året, eller hur ? :).



Knasfian har talat..

Sov gott !!


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 tonårssystrar

Nu kör vi dagens blogg på vår blogg!

Det enda du behöver göra är att kommentera: "jag är med".



Kram systrarna backström :-)!

2011-01-05 @ 00:39:10
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: laila

God morgon =)=)

2011-01-05 @ 10:23:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0