Måndag 17/1 !!

Hej på er !!

Helgen har varit fullspäckad, men ack så bra den har varit. Fredagen innebar vin och middag med två av mina kollegor som sagt....På lördagen blev det lite shopping och sedan handling, långpromenad, tv-spel, bio och middag. Jag lämnade en lång och trevlig lördag med ett brett leende på läpparna....Söndagen blev en slödag, låg bara i soffan och kollade på tv. En sådan dag ska jag införa varje vecka, det behöver jag :)

Idag är det måndag och det startar vi med en stor kopp kaffe, sedan är jag och den nya veckan igång !!! Har inte något riktigt planerat i veckan faktiskt, förutom jobb, träning och lite småsaker som ska fixas.. Hoppas ni alla får en bra måndag ♥



En heldag i skidbacken vore inte så dumt...


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Angelica

åh det ser härligt ut!!

2011-01-18 @ 13:02:49
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0