Lördag och en rolig fredagskväll i bagaget !!!

Den här veckan har ju slagit rekord måste jag nog påstå !! ALLT har hänt och det är bara positiva saker, jag älskar det här...Men nu över till vad som hände igår...Jag, Carolina och Helena (mina närmaste kollegor) kom på lite spontant att vi skulle laga mat och dricka lite vin ihop...sagt och gjort...Det blev hemmagjorda hamburgare, rött vin, godis och två hyrda filmer. Filmerna hann vi aldrig se då vi satt och pratade/skrattade istället, vilket vi tre är sjuuuukt bra på :). En väldigt trevlig kväll blev det helt enkelt...Mer spontanitet åt folket :).

Idag bjuder också på massa trevligheter, långpromenad, massage, bio och middag ute. Jösses vad jag är på gång, livet leker hörrni :)

Nu ska jag käka upp frukosten..vi hörs senare.. ♥

Förresten, i torsdags under vår middag på Bosön blev jag värvad till ett innebandylag...så nu blir det att lira på söndagar och onsdagar... LOVE IT !!!!!!!!!!



Såhär sjukt glad är jag...


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0