Löparspår !!

Gårdagens träning gick super !! Jag har ju saknat träningen nu ett tag, så det var väldigt skönt att få komma tillbaka :). Angående träningen så måste jag ta mig ut i "mitt" löparspår och kolla om det funkar att springa där, mina springnerver börjar skrika efter att få röra på sig nämligen :) Ni som bor i Stockholm, vart brukar nu springa ??

Idag händer en hel del, onsdagar ni vet. Men terminen har börjat bra så jag hoppas det fortsätter så...Annars brukar jag vilja spy på onsdagarna....... Kvällen får vi se vad den bjuder på, men jag har mina planer :)

Nu måste jag fixa iordning lite innan lektionen börjar, 08.15. Vi hörs !!

/ M A R I




Hoppas solen tittar fram idag ♥









Kommentarer
Postat av: Alexandra

så underbar bild :)

2011-01-19 @ 08:22:43
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Busfia =)



Avundsjuk jag blir på träningen din. Kul att springa! Saknar dig. Hoppas vi ses snart igen! Massa kramar Caroline

2011-01-19 @ 09:33:24
Postat av: Christine

Årstaviken runt är fint och galet skönt att springa. Nära dig dessutom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0