Ge mig massage !!

Nyss hemkommen från träningen, vilket gick oförskämt bra idag. Jäklar vilken känsla hörrni :). Imorgon lägger jag i en högre växel, hänger ni med ??

Annars började min dag KAOTISK !!!!! Båda mina närmaste kollegor, som jag jobbar med i årskurs 1 var borta idag. Eller ja, Carolina kom lagom till lunchen. Men ensam med 30 ungar en måndag förmiddag är det INGEN som vill. Nu i efterhand kan jag skryta litegrann och säga att det gick riktigt bra faktiskt, förutom en sak. Men det kan jag inte lämna ut här. Tur att jag har pli på dom :). Men imorgon blir det som vanligt igen och det är då vi alla mår som bäst..

En sak till, innan jag ger upp för dagen. Om någon snäll själ har lust så får ni gärna skänka mig en massage, jäklar vad jag har ont i ryggen. Carolina masserade mig idag, eller rättare sagt....- Hon torterade mig !!!!! Men knutarna jag har dragit på mig är inte nådiga...och eftersom jag höll på att spy ett tag efteråt så inser jag att dom alla borde knådas/tryckas ut..Så ja, om ni inte vill att jag ska grina illa på grund utav ryggen så tycker jag att ni skänker mig en massage...Deal ??? :)





/ M A R I



Kommentarer
Postat av: julia SVARAR

Nu finns det en lista med svar på vad kläderna i kollaget finns att köpa, kika bland kommentarerna! xx/Julia

2011-01-31 @ 22:00:08
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

jag har också skitont i ryggen, har en sån där knut och vet inte hur man får bort den :(



- idag har jag varit med min polare, vad har du gjort? :)

2011-01-31 @ 23:20:15
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

Vill också ha en massage.. Synd att man inte kan göra till sig själv, har en massageutbildning!



kram<3

2011-02-01 @ 14:33:25
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: Jenna

Alltid när vi slår vad om nått är det massage som gäller för mig om jag vinner! Det är det bästa. Vi passade på att ta så många som möjligt i Thailand. Desmå kvinnorna där har rejäla nypor! Kram

2011-02-02 @ 13:55:31
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0