Promenad: Strandvägen!

Jag kom hem efter träningen och kollade mig omkring här hemma.....Jaha, nudå??? Tänkte jag och blev genast sjukt uttråkad. Kollade ut genom fönstret och fick den briljanta idén att ta en långpromenad med kameran, längst Strandvägen här på Lidingö. Strålande sol och några minusgrader...Åh vad fint det var !!! Jag har massa bilder ni ska få se, måste bara kolla igenom dom och redigera lite. Håll utkik :). 

Under promenaden kom jag underfund med att jag bor riktigt bra här, några steg på gatan och sedan nedför en trappa och jag är nere vid vattnet. Lovely skulle jag vilja kalla det ♥
 



Innan promenaden..

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Tone

Härligt med promenad. Det blev en för mig med, men en kort med valpen :)

2011-02-13 @ 15:50:02
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0