Jag är en festis !

YES !!! Jag lyckades ta mig hem :). Kollektivtrafiken har börjat rulla smått igen, vilket jag tycker är en himla tur för dom stackarna som måste igenom stan för att komma hem. (jäklar vad det där var skönt att säga, nu när jag inte bor så långt bort från jobbet längre). Eftersom jag tog en promenad imorse kunde jag lika bra ta en hem också, varför inte passa på liksom. Stannade till i Centrum för att köpa sushi och lite smågodis som min kära kollega Helena kallade det för..ha ha..Det heter ju lösgodis !! :) Så nu har jag precis vräkt i mig sushin och lite festis, snodde med mig en festis från jobbet idag nämligen..Ni vet en sådan där man hade när man var utflykt, med sugrör. Gött ;).

Vad som händer ikväll är osagt, det var ju tänkt att ta en after work med kollegorna. Men alla ville hem, eller ja....försöka i alla fall !! Och ja, jag förstår dom. Jag kände lite lika faktiskt.. men aja, det kanske blir ett glas rött här hemma för mig ändå. Det är ju ändå fredag, eller hur ?? En tid i tvättstugan kanske vore på sin plats också så jag ska nog ut och kika på tider faktiskt....okej om man dricker vin i tvättstugan ??







/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Johanna Hugosson

Svar: Jag förstår det! Värsta är ju när det blåser så mycket också, man blåser ju typ iväg då.. ahah

2011-02-11 @ 18:17:43
URL: http://dirtylife.blogg.se/
Postat av: senada

fin blogg! :)

2011-02-11 @ 18:37:17
URL: http://senadas.blogg.se/
Postat av: marina

sv: jadå :) Vad gör du nu då?

2011-02-11 @ 19:01:54
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0