En sjuk tjej !

Hej på er !! Trodde jag inte skulle orka mig upp och få fingrarna till datorn, men jag orkar och hinner nog printa ner några bokstäver innan kroppen strejkar igen. Jag har gått och blivit dundersjuk, typiskt när massa skoj väntar. Men det är bara att inse att jag får boka om vissa saker, för gå ut och beblanda mig med människor ska jag definitivt inte göra.... Feberfrossan som inte har varit av denna värld har lagt humoren för dagen i alla fall, sjukt vad jag har irrat runt och svamlat massa saker. Till och för mig själv dessutom...Kul !!! Värst var det från början, då jag inte hade några värktabletter hemma. Kroppen skreeeeek av smärta, jag ville bara krypa ur skinnet och jag får väl såhär i efterhand tacka min kära kollega Susanne som räddade mig. Hon fick åka på apoteket åt mig, tack !!! ♥ .

Nu ska jag kliva upp och försöka få i mig lite blåbärssoppa.


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0