Vilken otroligt fin torsdag !!!

Jag vaknade med ett leende på läpparna i morse och jag måste säga att leendet bara blev större, när jag några minuter senare tittade ut igenom fönstret. Där ute strålande solen så vackert, och dimman som blivit under natten låg som ett täcke på Årstafältet. Lovely..som i en saga nästan ♥.


Jag har ju som ni vet sovmorgon på torsdagar egentligen, men dagen till ära blev jag tvungen att börja 08.30 på grund utav Fritidsplaneringen som vi hade planerat in på schemat. Så jag har med andra ord suttit på planerning hela förmiddagen.....rätt nice ändå :).


Nu ska jag ta en kopp kaffe innan nästa möte börjar, torsdagar innebär möten nästan hela dagen för min del.. Som sagt, kaffe var det :)....




Underbara morgon.



/ M A R I



Kommentarer
Postat av: natali

vad härligt! vad ska du göra sen då:D

2010-09-30 @ 12:46:31
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0