Utmanad!!

Jag blev utmanad av Elin :)

1. Kärleken i mitt liv... En dag hoppas jag att jag kan svara "mina barn" men idag får svaret bli mina underbara syskonbarn. ♥

2. Min favoritfärg... Röd

3. Jag är fantastiskt glad... Näääästan varje dag, men ett leende på mina läppar kan ni nog se varenda dag :).

4. Jag vet fortfarande inte... Den lämnar jag tom !!!!

5. Min dröm.. Är att få vara frisk och kry hela mitt liv, omringas av massa kärlek och glädje av både nära och kära. Jag drömmer om två barn och en fantastisk man också :)

6. Jag tror på... Mig själv ;).

7. Jag kommer förmodligen aldrig... Massera någons fötter !!!!!


Nu får väl jag göra som dom andra, utmana några av mina vänner:
Märtha.
Cicci.
Christine.

Kör hårt nu :)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Daella

Ta gärna en kompis med dig till:

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress. Åldersgräns 18 år!



Anmälan sker till [email protected]

2010-09-18 @ 21:03:24
URL: http://daella.se/
Postat av: Cicci

Nej fy fan för fötter!

Åh jag älskar listor/utmaningar... Som du :)

kram pårä

2010-09-20 @ 08:58:31
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0