Onsdag 1:a september!!

Hua, nu börjar det bli höst på allvar. Men jag måste säga att mornarna är underbara :). Sådär lagomt kallt (om man klär sig efter vädret vill säga), solen värmer fortfarande litegrann och luften är väldigt frisk. Ja, en riktigt höstmorgon är det idag. Me like :). 

Jag kom precis till jobbet, men slog mig ner här en stund först. Ska svara på ett mail och få iväg några papper till en förälder, sedan ska jag gå in och kolla läget på fritids :). Idag blir det mycket aktiva lektioner, i alla fall för barnen. NOF (natur och fritid) och simning. Skoj skoj :).


Nej, nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag !!

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: julia

tråkigt nog så börjar jag alltid sakna sommaren så fort snön trillar ner på backen, e du likadan ? :)



julia

www.magnific.se

2010-09-01 @ 18:19:02
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0