Oboy vilken dag !!!!

Haha ja, jag får nog säga att jag är glad över att jag lever efter den här dagen. Dagen började på avigan och fortsatte så, hela dagen....skratta åt det är nog det ända jag kan göra faktiskt !!!!!!! HA HA


Jag vaknade, klev upp och gjorde mina morgonsysslor...det var när jag skulle klä mig som allt började, det visste jag inte från en början dock. Jag hade klätt på mig ytterkläderna då jag kände att något var konstigt, jodå...det stämde, tröjan var bak och fram. Så jag var tvungen att gå in och vända på tröjan med andra ord, detta resulterade i att jag missade bussen samt att jag åkte ifrån lunchen som jag så fint stod och fixade ihop igår kväll. Jag hade heller inte uppmärksammat att det spöregnade ute, så jag missade att ta med paraplyet. Gissa vem som var genomvåt när hon med nöd och näppe hann till första lektionen, som HON skulle hålla??? . Ni behöver inte ens fråga hur den lektionen slutade.............. *peppar peppar* men sedan har dagen varit fri från katastrofer. Eller nej, jag glömde ju att slå på plattan när jag skulle koka ägg förut också. Tyckte det var lite konstigt att det aldrig började koka........



Ja, som sagt....skratta är bara det jag kan göra !!!!!







Kvällen har jag spenderat på IKEA....



/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0