Nyfärgad och Ray Ban !!

Så, då hade jag fixat en till dag. Bra jobbat Mari :). Den har varit underbar faktiskt, en riktigt vacker höstdag med andra ord. Mina Ray Ban´s fick åka på idag också faktiskt,  jag måste passa på innan vintern och mörkret infinner sig för ja, typ alltid. Önskar att jag hade haft med mig kameran, då hade jag kunnat bjudit er på massa fina höstbilder....jag får ta det en annan dag :).


Efter jobbet åkte jag som ni redan vet till frisören, och därifrån gick jag lika nöjd som jag alltid blir :). Tack Jenny !!!! (bilder längre ner). Sedan har jag fixat lite hemma och nu kollar jag slutet på Idol.....Vad gör ni ??  Morgondagen bjuder på jobb och kvällen bjuder på golvläggning, äntligen ska det sista bli klart. En löprunda ska jag klämma in också....


Nu ska jag läsa Friskis & Svettis-tidningen...





Det blev en nyans mörkare denna gång. Me Like :).



/ M A R I











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0