Min dag !!!!!!!!!!

Så nu har jag satt mig ner för att vila en liten stund, jag ska snart hoppa in i duschen men jag hinner skriva ett inlägg först.  I morse blev det en sovmorgon för oss alla, tror nämligen att det inte bara var jag som var trött igår. När vi alla klivit upp blev det frukost och lite fix, sedan begav vi oss iväg till Sickla Köpkvarter där vi nästan spenderade hela dagen. Jag blev en dunjacka och en mössa rikare, det gillas :). (ni får bilder på grejerna sedan). När vi kände oss nöjda tog jag en sväng in på Willys och storhandlade, sedan bar det av hemåt. Väl hemma slängde vi i oss lite käk och sedan iväg igen, jag och Madelene var tvungen att åka till Liljeholmen och rösta. När vi kom hem igen packade gänget ihop alla sina grejer och tackade för sig, sedan började dom sin resa hem mot Sundsvall. Tack för besöket mina kära... ♥ (jag saknade sju personer dock).


När dom gett sig iväg bytte jag om och gav mig ut på en löprunda, en runda som blev riktigt lång. Virrade bort mig lite fint i Årsta nämligen....men hem kom jag tillslut...Sjukt härligt, så nu kan jag med gott samvete sätta mig i soffan och glo på tv resten av kvällen. För städat och plockat undan har jag redan gjort. Effektiva klubben har anlänt hurrni...... :P



I morgon är det måndag igen, hej och hå med farbror frej vad veckorna går snabbt. Morgondagen kommer bli galet lång också, jag öppnar nämligen plus att tre möten väntar mig efter jobbet. KUL, JÄTTE KUL !!!!!!!!!!!!!!! Men men..... Eriksson är på hugget, så detta klarar hon :). Nu ska jag ge upp detta inlägg, annars kommer det sluta med bara massa ordbajs....


Som sagt, bilder på grejerna kommer liite senare.


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Honi

Kul med lite shopping, behöver också en vinterjacka!

2010-09-19 @ 19:22:00
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0