Im back....Friskis och Svettis !!!

Det blev en dag (igår) utan blogginlägg hurrni, men så är det ibland....men nu är jag tillbaka :). Gårdagen behöver jag inte ens nämna, det var bara jobb. Ingenting annat !!!! Jag räknade ut att under mina 17 vakna timmar spenderade jag 15 på jobbet....Roligt värre....

Idag däremot har det varit både jobb och lite annat, eller ja, det har bara varit jobb och träning. Något annat har jag inte hunnit med......men nu sitter jag för en gång skull i soffan och känner att jag kan pusta ut en stund, innan John Blund ropar på mig..

Morgondagen blir en utedag, så jag hoppas för allt på denna jord att det inte regnar lika mycket som det har gjort idag. Då blir det inge vidare, varken för barnen eller för oss vuxna. Så håll tummarna hurrni :). Kvällen får vi se hur vi planerar, ett träningspass skulle vara på sin plats. Löpning eller jympapass??? Vi får se, beroende på vädret :). Intensivpasset som jag och Rickard (grannens kille) var på idag är något jag varmt rekommenderar, för er som bor i Stockholm vill säga :). Instruktören är väldigt duktig, han spelar bra musik, använder väldigt bra övningar plus att han är sjukt peppande och kör hela passet igenom med ett leende på läpparna.. Gottfrid Linge är namnet på grabben !!!!!



Innan jag avrundar och spatserar mot sängen måste jag GRATULERA mitt äldsta syskonbarn Elise, som fyller 8 år idag :). Moster önskar att hon hade kunnat vara med och fira dig....men jag fick i alla fall rå om dig i helgen. Hoppas din dag har varit fin !!! ♥






Nu blir det en avokado och sedan bums i säng.....











/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0