Göteborg !!

Sorry mina små, men jag orkade inte blogga i går när jag kom hem. Helgens bloggning uteblev också, eftersom jag har varit i Göteborg i helgen. Sicken trevlig stad det är :). Denna helgen kommer jag leva länge på...

Fredagen bjöd på en tågresa, lite handling, färska räkor och en promenad/cykeltur i Torslanda. Sicket trevligt ställe det också var :). Jag hittade mitt drömhus där, hade jag haft tillräckligt med pengar i helgen hade jag knackat på och erbjudit dom en kalassumma. Fick tyvärr ingen bild på huset, men oj oj säger jag bara.

Lördagen bjöd på Liseberg för hela slanten, oj så skoj det var och vilket väder Göteborg har bjudit på i helgen. Sommarkänslorna kom faktiskt tillbaka... Kvällen spenderades i Torslanda, då vi var väldigt trötta efter en heldag på Liseberg.

Söndagen bjöd på massa sol, underbara utsikter, mer sol, klippor, hav, ännu mer sol, mer underbara platser och slutligen lite shopping och fika/middag inne i stan med Caroline. Som sagt, denna helgen kommer jag leva länge på..

Bilder kommer lite senare och då kommer ni förstå vad jag menar med "underbara platser". Jag måste ta en vila innan jag slänger upp bilderna, damen ligger nämligen nedbäddad med feber och en otrevlig förkylning. Det sa pang på tåget igår, helt plötsligt var jag tokförkyld. Hm....förkylningen kom som man brukar säga, - "Som ett brev på posten" .  Jag ska recensera två filmer jag sett i helgen också, Avatar och August Rush. Helt fantastiska filmer !!!!


Hej så länge... Håll utkik efter bilderna !!

/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0