En väldigt aktiv dag !!

Ja, onsdagar är och kommer nog vara det ett bra tag framöver. Det är inte en lugn stund alls, det kan tyckas vara lite jobbigt. Men det beror ju på hur man ser på det hela, eftersom jag älskar att vara ute i naturen så är ju förmiddagarna på onsdagarna verkligen min tid. Då har jag och en kollega Natur och Friluftsliv med barnen. Idag var det extra härligt, vi satt i en skogsdunge med solen strålande på oss igenom trädgrenarna. Helt fantastiskt !!! Eftermiddagarna innebär simning för ettorna, så jag är med dom på lektionerna. Vilket jag också gillar :). Jag själv åker för det mesta alltid hem efter jobbet och byter om för en löprunda på onsdagar också.... Så ja, onsdagar är riktigt aktiva dagar. Idag har jag fått massa frisk luft också, så jag är piggare en någonsin :). Gött !!!



Som sagt, när jag kom blev det en löprunda. Idag flöt det på så där bra igen, jag hade kunnat sprungit riktigt långt. Men jag lyckas då alltid bli kissnödig när jag är ute, så jag får löpa hemåt i stället..Undra vad det kan bero på ??? . Men skönt var det i alla fall. Nu ska jag bara duscha en snabbis, sedan ska jag publicera "Dagens bästa ägodel/ägodelar", innan jag ger mig över till grannarna för att se Idol......


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0