Dagens bästa ägodel/ägodelar !!!

Jag klämmer in detta innan jag skyndar mig iväg till Friskis. Killar, kolla bort !!!! Detta är kanske inte något för er, eller jo, det finns faktiskt killar där ute som sminkar sig till vardags. Så hurrni, kolla hit igen :).




Cover All Mix - Make Up Store.

Denna ägodel är min själsfrände ibland, hockus pockus så är alla röda prickar, finnar osv borta. Jag använder den dagligen faktiskt, för att få bort mörka ringar runt ögonen och som sagt, trolla bort blämmor. Denna är köpt på Make Up Store.....  



Nu blir det träning, åter om någon timme.


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Sofie

så braa!

2010-09-27 @ 20:27:24
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0