CRAFT !!

Hej och hå med farbro frej, nu ska vi se vad farbror frej tar fram...osv.... Ja humorn är alltid på top hurrni :). Dagen har flygit förbi, jag gillar torsdagar mer och mer faktiskt. Jag börjar som sagt inte förrän 11.30, vilket innebär att jag slipper hela förmiddagen på jobbet och det kan betyda sjukt mycket. Jag stänger ju bygget iofs, men det får jag ta. Riktigt skönt faktiskt, och torsdagarna bara flyger förbi....

Tänkte gå ut och springa nu när jag kom hem, men regnet ställer till med massa problem. Jag orkar inte komma hem som en blöt hund plus att jag dessutom varken har tid eller lust att bli sjuk. Så jag vilar idag, men jag har bytt om till mina nya träningsbyxor ändå. Var bara tvungen att vara lite sportig, en liten stund :).

Ska snart kila över till Mahsa och Rickard på ett litet besök....jag blir nog inte där så länge, måste packa och duscha innan sängen väntar också. Ni vet väl att jag är ledig i morgon :). Skööööööönt...





Dagens inköp, träningsbyxor från CRAFT  (550kr) 


 



/ M A R I





Kommentarer
Postat av: booboblondin

hoppas allt bra med dig <3

2010-09-03 @ 02:34:31
URL: http://booboblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0