Sovmorgon säger jag då !!!!

Vad gött det är med sovmorgon hurrni !!


För tillfället sitter jag och pratar med min fina vän Marie på facebook, det gäller att passa på när vi både är vakna. Ibland funkar det inte att tajma in detta nämligen, då hon är på andra sidan jordklotet. Men idag så tajmade vi in varandra och det gillar jag :).


Annars blir det jobb och träning idag, på torsdagar hinner jag inte med så mycket mer då jag stänger på jobbet. Så ja, detta är vad jag ska göra....






Nu ska jag klämma i mig dom sista klyftorna av clementinen, sedan drar jag iväg.


Ha en bra dag !!


/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Laila

Skönt =)

2010-10-14 @ 11:32:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0