Söndag 10:e oktober !!

Det första jag ska göra idag är att Gratulera min ena systerdotter, Elsa som fyller 6 år idag. Min gogumma har blivit så stor :). Moster hoppas du får en fin dag med många fina presenter...♥ 




Julafton 2009


Jag vaknade med tuppen idag, rätt ofrivilligt faktikt men jag klev upp ändå. Lika bra det, annars kommer jag väl inte upp i morgon :). Idag vet jag inte vad som händer, träna vore trevligt. Så ja, det får nog bli jympa i eftermiddag. Kul !!!!!


Veckan som kommer bjuder inte på så mycket mer än jobb och träning, men det är inte så bara i och för sig. Jag tycker ju att det är kul. !!!


Nu ska jag boka ett jympapass och sedan slå omkull mig i soffan och kolla lite tv...


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0