Min lördag!!

Just en sådan här dag behövde jag, en riktig slapparlördag. Jag sov länge och sedan har jag inte gjort mycket av värde..men jag behöver sådant ibland. Det enda vettiga jag har gjort idag är att hjälpa Märtha med matten och städat....Så nu sitter jag här i soffan i ett rent hem, med en nyäten mage, pigg, glad, varm och faktiskt nöjd över det mesta :). ♥



Just nu rullar Postkodmiljonären i bakgrunden och jag sitter och mumsar på detta.. lite lördagsgotta helt enkelt :).








Imorgon har jag inte heller något planerat, men lite träning vore på sin plats. Så det får nog bli så :). Är det någon som vill följa med ???



/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Fina Frun

smask :)

2010-10-17 @ 02:08:52
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0