Massa blod !!!

Jag är nog lika seg fortfarande, som jag var imorse när jag försökte få till ett inlägg. Men jag har ju i och för sig fått till två ikväll, men dom var inte så ansträngande att printa ihop....Dagen har varit helt okej faktiskt, jag trodde när jag vaknade imorse att jag skulle behöva mörda någon idag eller något liknande. Men jag har klarat mig undan det, vilket jag kan tycka är vääääldigt skönt :)... Mari var inte på det bästa humöret imorse med andra ord....men kollegorna gjorde min dag idag faktiskt...tack !!!! Dagen slutade med massa blod dock, nej nej, jag var inte tvungen att mörda någon.. ni kan vara lugna....det hände en liten olycka bara.....Annars har det gått smärfritt idag.....


Jag överlevde en löprunda också...det var stort !!!!! Jag ska sluta babbla och göra något vettigt i stället, slappa i soffan typ.....det är väldigt nödvändigt :).





Kan någon köpa en sådan här till mig ????



/ M A R I









Kommentarer
Postat av: Sara

Visst känns det skönt efter att man klarat en joggingtur :)

2010-10-04 @ 20:50:43
URL: http://saraa96.wordpress.com
Postat av: Sandra Törn

Gillar verkligen din text i headern! Klockrent!

2010-10-05 @ 01:55:29
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0