Mari har shoppat !!

Det blev en inflyttningspresent till Mahsa och Rickard.....sedan blev det en mössa, en tröja och lite måste-ha-grejer till mig själv samt lite alkohol :). Riktigt nice !!!!! Mössan var bara för söt för att lägga tillbaka, jag menar, mitt mösslager börjar överskrida det normala. Men som sagt, den var så söt :).


Vilken dag det har varit idag, en sådan fin höstdag. Jag blir alldeles varm inombords, det må vara kallt på morgonen men det vackra färgerna och den friska luften väger nog upp det hela faktiskt.. Vi har varit ute hela eftermiddagen med barnen, så jag har njutit till fullo. När jag åkte hem blev som sagt ett stopp i Liljeholmen, för lite olika inköp. Nu är jag hemma, men ska kaaaanske iväg om en stund. Får se om jag orkar.....


Inflyttningspresenten, den måste jag riva upp och slå in på nytt igen. Inslagningen expediten gjorde är ju under all jäkla kretik. Jag får ju skämmas om jag ger bort en present som ser ut så. Mascaran och Solpudret är måste-ha-grejer....bara så ni vet ;).




Mössa 79:- Gina Tricot
Grön/Svart-randig tröja/klänning 199:- Vero Moda




Så ser den ut på...



Nu ska jag ta en dusch....


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

imorgon blir det lite alkohol för mig också :D

2010-10-02 @ 00:06:25
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

finmiddag med vin alltså.. inget supa!

2010-10-02 @ 00:06:43
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0