Lördag 30:e oktober !!

Godmorgon på er, eller ska jag säga God förmiddag kanske ?? ♥  Jag vaknade 10.00 och var fortfrande sjukt trött, medicinen gör mig inte pigg direkt. Om jag kunde skulle jag lägga mig och sova i några timmar till, men vända på dygnet är inget jag vill då jag redan nu vet att måndagen kommer bli förstörd då. Så jag får för allt i världen försöka hålla mig vaken....


Idag blir nog en hemmadag faktiskt, känner inte att jag är på humör för att trängas med folk ute på stan/i någon galleria. Så jag myser på hemma i stället och laddar för en trevlig kväll på Olearys. Det ska bli roligt i alla fall !!!!


Nu: Ringa och boka bord  !!!


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-30 @ 12:10:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0