Lördag 23:e oktober !

Godmorgon !!


Jag är nyvaken och galet laddad för en bra lördag.. Jag har faktiskt gjort mig iordning redan, 08.53 på en lördagsmorgon..Det ni :). Jag och grannarna ska ut på lite äventyr idag, det blir Hemmesta för en liten loppis fick jag höra här på morgonen och sedan vidare ut för att kolla läget på Lillsved. Väcka liv i lite gamla minnen är ju aldrig tråkigt :). ♥ Eftermiddagen får jag se vad den bjuder på men kvällen bjuder på bio vet jag, jag och Märtha hade tänkt gå och se I Rymden Finns Inga Känslor. Någon som sett den ??


Morgondagen har jag också planerad faktiskt, ja jag sa ju att jag skulle göra något vettigt av denna helgen :). Jag ska träffa Jonas imorgon, Wiiieee vad roligt det ska bli :).


NU: Frukost !!




Göteborg 2010
Ingen höstbild direkt...
Men en liiiten längtan efter värmen får jag när jag ser denna.



/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0