Jag är utpumpad !!

Jäklar i min låda vad jag är utpumpad, men på ett väldigt positivt sätt. Kvällens pass på Friskis gjorde sitt vill jag lova, detta passet är ingen lek hurrni....Men jäklar vad roligt det är :). (oj vad jag svär, förlåt). Nu har den utslagna hjälten intagit viloläge och där kommer jag befinna mig i några timmar till....Det ska bli spännande att se vilken muskel som vinner i träningsvärk i morgon :)..


Morgondagen blir en vilodag gällande träningen, sådant behövs ibland. Jag är tillbaka på torsdag dock :). Jag är nämligen peppad till tusen nu, vi har börjat med en hälsotävling på jobbet idag...(jag jobbar ju på Hälsans Ö, så ja, varför inte...haha). Under en sju veckorsperiod ska vi individuellt föra en hälsodagbok, där vi skriver upp vad vi gjort under dagen/kvällen i hälsoväg. Den person som har varit mest aktivast och provat på flest saker kommer vinna.. Så ja, detta ska jag VINNA !!! :). Håll tummarna för mig....


Nu ska jag fixa fram ett "Dagens bästa ägodel/ägodelar"-inlägg...det var på tiden va?? ;)



Jag fick en svag längtan efter snö idag...(skansen 2009)



/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0