Ha ha, vilken komisk dag !!

Dagens planer blev lite ändrade så jag drog med Märtha till Nacka Forum istället, när hon kom hem från träningen. Vi började med en lunch, sedan sprang vi in och ut i (nästan) alla butiker innan vi satt oss ned för en fika. Eller ja, vi drack varsinn smothie bara. Där började det, det komiska.....


1. Vi frågade varandra efter några minuter varför vi inte sa något till varandra och varför vi satt så nära varandra eftersom vi satt i en väldigt stor soffa. Vi båda satt ihopsjunkna som två pensionärer och smuttade på våra smothies i en obekväm tystnad som efter ytterliga några tysta minuter avbröts av ett gapskratt från oss båda....
2. En barnfamilj kommer med en barnvagn och ska köra förbi oss, men det slutar med att dom kör in i soffan och alla kuddar flyger all världens väg, som dessutom Märtha fick plocka upp. Vi började tillslut skratta åt allt, men roligaste av allt var nog framhjulet på barnvagnen som gav oss sjuka assocationer.... (hur sjukt nu det än låter).
3. Återigen är det en obekväm tystnad som helt plötsligt avbryts av en rap från Märtha, som inte var av denna värld. Jag gapskrattar så att tårarna sprutar och Märtha försöker förtvivlat förklara att hon bara skulle skratta, men att det kom en rap emellan. Och ja, det lade ribban för hela dagen....
4. Några roliga typer satte sig på andra sidan väggen (som delade rummet) och en i gänget slog huvudet i lampan, vilket fick oss att skratta ännu mera. HA HA !!!! (förlåt)....


Jag skulle nog kunna forstätta en stund till, men jag väljer att avsluta här. Ni tror nog vid det här laget att vi inte är riktigt kloka men vi har haft en förjäkla rolig dag. Med massa skratt !!!!



Jag fick hem två klädesplagg också:





Rutig skjorta från Resteröds, 799:-

Randig tröja från Mango, 499:-

Dagen avslutade vi med varsinn sallad..som smakade urk..

Jag dagen till ära...



/ M A R I







Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: okejk :) jo min helg har varit bra :D



Klicka gärna in & rösta.. tar en sekund.. ♥

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 19:39:37
URL: http://haidis.se
Postat av: Laila♥

Alltid lika snygg :)

2010-11-01 @ 23:25:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0