Fredag 22:a oktober !!

Som jag sa, snön försvann innan kvällen. Men kylan och halkan tittade fram istället....hm..Undra vad jag föredrar egentligen !?!?!


Min fredag har varit bra, den har varit liite seg i och för sig och en längtan till en kväll hemma i soffan har lockat hela dagen nästan. Men nu är jag där, i soffan alltså och jag njuter :). Mätt och belåten efter middagen är jag också, idag blev det tacos. Det var ett tag sedan...Ikväll blir det mys i soffan, Idol och lite gotta. Det är jag värd en fredag som denna :).


Morgondagen får visa vad den erbjuder, men en fika på stan eller så vore trevligt. Det var faktiskt evigheter sedan jag satt på ett mysigt café och samtalade med någon kär vän i flera timmar.. Sådant gillar jag och denna årstid passar perfekt för sådana sysslor......


Vad ska ni göra ??





Jag idag....




/ M A R I








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0