Framtiden Vs Dåtiden !!!

Ha ha, jag dör. Ibland får jag fråga mig själv om vi två i detta hushåll egentligen är friska. Normala är vi ju inte i alla fall. Ha ha... Jag och Märtha pratade om framtiden under frukosten imorse, vart i livet är man om 10 år ?? Har någon utav oss barn?? Är någon av oss gifta??? Kommer vi byta efternamn när vi gifter oss osv ???? Jag fick en smärre stresschock, så jag utbrast att jag ville backa tillbaka tiden istället...allt var så mycket enklare då...Men då slänger Märtha ur sig en sjuk kommentar, " Nej nej, då blir jag bara fulare".... Som jag har sagt förut, det är väldigt svårt att förklara det roliga med allt detta... men hela scenariot var så fult...


Detta var ju bara en av alla fula saker som sagts/gjorts här på morgonen...tur att jag ska på jympa och göra av med lite energi senare..




Lustighetsministern har anlänt....


/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0