Plus, minus och tjejvasan !!

+ Två uppskattade lektioner från mig idag !! Det värmer när 7-åringar berömmer en...♥

+ Massa beröm från en kollega, sådant värmer ju också :)

+ Ett lyckat och väldigt effektivt möte med dom närmaste arbetskamraterna.

+ Ett grymt roligt/hårt intensivpass efter jobbet, sådant blir man glad av :).

+ Kom hem till ett nystädat hem och massa tända ljus

- Blåsigt, kallt och jävligt. (men jag överlevde)



Inte så många minus idag faktiskt, så min dag har varit riktigt bra som ni förstår. Detta hoppas jag fortsätter :). Förövrigt så har jag gjort en sak idag som jag tvekar lite på eller nej förresten, jag SKA klara det. Så nu måste jag börja ladda !!! Skidor och diverse utrustning måste inköpas också. Hm, ni undrar säkert vad jag ska göra ???? - Jag skakade nämligen hand om att åka tjejvasan nästa år med två kollegor idag. Så som sagt, nu måste jag börja ladda...och åka skidor...





/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0