Ut i kylan !!

Hej på er !! Har varit vaken sedan någon timme tillbaka, men jag har fixat med massa annat. Så nu tar jag och skriver ett kort inlägg innan jag beger mig ut på en promenad, måste andas in lite frisk luft. Och frisk luft är nog bara förnamnet för vad det är ute idag, jag stack utan näsan på balkongen alldeles nyss och det var svinkallt. Så massa kläder får åka på :). Kameran får nog också hänga med ut, solen strålar och det är underbart vackert ute. Lite vinterbilder vore på sin plats tycker jag.....


Hörs senare !!

/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Laila

aa visst är det fint med solen uppe gumman :) <3

2010-11-29 @ 10:53:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ikväll utses Måndagsbloggen. Vill du vara med hinner du anmäla dig innan kvällen. Du anmäler dig genom att kommentera på inlägget "måndagsbloggen" med namn och vilken stad du bor i.



Ha en bra dag

Kram

2010-11-29 @ 13:08:16
URL: http://madelenesfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0