Tisdag den 30:e november och massa nytänk !!

Då tackar vi snart november för denna gången och denna månaden har bara bestått av jobb, träning och andra trevliga "möten" med nya människor. - Älskar detta !! Jag hoppas december månad också blir lik denna, fylld med massa saker jag älskar och sådant som jag får massa positiv energi ifrån. (negativ energi är inget för mig). Jag ser också fram emot att avsluta året med massa värme och kärlek från familjen när jag är hemma över Jul och Nyår. Ett bättre avslut kan jag inte få...♥

2011 ska dock bli ett ännu bättre år har jag redan nu bestämt, då blir det till att ta tag i saker som legat och gnagt mig i ryggen. Saker som fått mig att fundera, fått mig att fundera på vad som är värt att lägga energi på. Inget ska göras i onödan, allt ska göras/vara med kärlek och glädje från min sida. Då gäller det att lägga undan sådant som får en att må dåligt, - Sålla ut människor/saker/beteenden osv från mitt liv som gjort mig ledsen, frustrerad, arg m.m...... 2011 ska som sagt bli ett bra år, ännu bättre än detta. !!!!


Jag skrev på facebook idag att dessa två sjukdagar har varit dom bästa sjukdagarna i mitt liv, det låter ju så sjukt som det kan bli. Men jag har kommit fram till så mycket under dessa dagar som jag själv aldrig trodde jag skulle komma fram till.. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, - Och jag har skrivit under på att allt ska genomföras/ändras på. Nu blickar jag fram emot ett nytt år, som kommer bli det bästa på väldigt länge :).

Positiva klubben har vaknat, eller vad säger ni :).


Nu jäklar....

/ M A R I










Kommentarer
Postat av: sandra

Hej ! ;)



Hur mår du ? Jag heter Sara och är 14 år.Jag är gravid med tvillingar så följ min blogg gärna.

I min blogg kommer jag skriva mycket om hur det är att vara 14 år gammal och gravid,hur reagrade mina föräldrar,vänner släkt , skolan och hur mitt liv har förändrats . Du kan följa min blogg med bloglovin också



Kram // Sara http://honargravid.blogg.se

2010-11-30 @ 15:16:19
URL: http://honargravid.blogg.se/
Postat av: caroline

rösta på mig och min stövel i en tävling. då får du en länk till din blogg som jag sätter ut på min blogg så du får fler läsare. gå bara in på min blogg och kommenrerat när du röstat så får du en länk. tack på förhand!

http://www.halebopjul.se/visa.php?id=54

2010-11-30 @ 16:14:28
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0