På tåg till Stockholm !!

Jaha, då var helgen i norr över. Jag lämnade Sundsvall för cirka en timme sedan, så nu rullar jag fram på rälsen med X2000-tåget. Jag hoppas över allt annat att resan hem går bra, så jag kommer hem till lägenheten i tid. Packa upp och slappa en stund innan jag ska sova har jag tänkt hinna med nämligen :).

Helgen har som jag skrev i förra inlägget varit en av dom bästa helgerna i mitt liv, massa kärlek till er alla ♥. Nu är det cirka en månad kvar innan jag åker upp igen, då för att fira Jul och Nyår. Jag längtar redan !!! Fram till dess är det jobb och träning som gäller....och det känns skönt att jag har något skoj att sysselsätta mig med medan jag längtar :). Nu ska jag luta mig tillbaka och läsa min bok som jag köpte på centralen i Sthlm i fredags....

Hörs senare !!


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Anna

Besök gärna vår blogg fylld med presenttips :) Vi välkomnar alla tips och har just nu en tävling där du kan bli veckans tipsare genom att kommentera ett speciellt inlägg :)

2010-11-14 @ 17:07:32
URL: http://dagenspresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0