Nu går jag hem !!

Jag håller mig kvar på jobbet ett tag, just för att slippa sitta och vänta så länge på Friskis innan passet börjar. Smart Mari :). Dagen har varit riktigt härlig, med massa snö, pulkåkning, fotboll och pyssel. Tänk om alla dagar vore sådana. Då skulle mitt liv vara på topp jämt och ständigt (nästan) :).


Fredag imorgon och veckorna bara försvinner, vänta på mig !!!!! har jag lust att skrika rakt ut men jag antar att jag inte får något vidare svar. Så jag håller tyst :). Imorgon avslutar jag veckan med ett nyss träningspass, det ska bli spännande. Men som sagt, Gottfrid han kan :).


Nu bär det av mot Hornstull.


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: alltidteresia

hej hur mår du ? :)

kram <3

2010-11-25 @ 18:22:36
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Christine

Vad ska du på för spännande pass imorgon måntro? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0