Mysfredag !!


Som oftast ser det ut såhär när man umgås med dom..bara massa tok :)



Igår blev det myskväll hemma hos grannarna (bilden ovan), med vin, chips/dip, godis, idol och massa tända ljus. Helt underbart :). Rätt person i Idol åkte ut också, så jag var nöjd när jag traskade hemåt.. Väl hemma somnade jag som ett litet barn....


Idag har jag hunnit städat hela lägenheten, bäddat rent i sängen och käkat frukost. Ja, lite har jag hunnit med i alla fall :). Jag får se vad som händer nu, en promenad vore på sin plats då solen strålar så fint. Kvällen ska jag spendera med Gottfrid, får la se vad vi hittar på. Något skoj hoppas jag på :).


Hörs senare.

/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0