Min lördag i sundsvall !!

Tyvärr börjar min helg i Sundsvall lida mot sitt slut, men jag har än sålänge bara underbara minnen jag kan blicka tillbaka till när jag kommer tillbaka till Stockholm så jag kommer kunna leva länge på detta.. Denna helgen har nämligen varit en av dom bästa i mitt liv faktiskt ♥.


Eftersom jag åker hem idag så bestämde vi oss för att äta en tidig farsdags-middag ute tillsammans, hela familjen. Så det var det jag pysslade med halva kvällen igår, umgicks med familjen på en av Sundsvalls restauranger. Mysigt var bara förnamnet för vad det var !!! Efter att vi hade betalat notan och tackat för oss tog jag en sväng till Caroline, där vi hade planerat en myskväll :). Där blev det massa prat, två filmer och massa gotta....Helt fantastiskt roligt att träffa Caroline igen, tråkigt att inte Elin och Maria gjorde oss sällskap bara. Men det får vi försöka ta igen idag....Tack vännen för en bra kväll !!!


Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan göra mig redo för söndagen :).





Igår..




/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0