Meditera !!

När jag och grannarna satt i bilen på väg från träningen ikväll berättade Rickard om när han åkte iväg och mediterade i 10 dagar, under deras Indonesienresa. Han hade mediterat i 9 timmar varje dag, bara ätit vegitarisk mat och värst av allt, - Han fick inte prata !!! Efter 7 dagar hade han inte kunnat hålla sig dock, men det var bara några enstaka ord till någon random kille... När Rickard avslutade detta hade han åkt därifrån med ny energi och massa livsglädje...(det hade han nog innan också), men han ångrade sig inte en sekund..

Det jag ville komma fram till var att jag blev väldigt tänd av idén, så jag måsta nog testa detta någon gång under mitt liv.. Jag har dock svårt att tro att jag kan vara tyst i 10 dagar, för efter en lång stunds tystnad får jag spunk. Men sjutton gubbar, detta måste jag väl klara av :). Någon som är sugen på att följa med ??




I lördags...


Sov gott !!


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Fin du är=)

2010-11-10 @ 14:26:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0