Hamburgare för 75 personer !!

Gah, efter detta var jag både less och förbannat osugen på hamburgare. Skogsutflykten ställdes in på grund utav en jäkla skitväder, så vi stannade "hemma". Men allt tillbehör till hamburgarna som vi tänkte grilla var framtaget, så det var bara att ställa sig i köket istället och leka kock.....alla var mätta och belåtna efteråt och det var en jäkla tur, skära upp grönsaker, steka hamburgare osv för 75 personer var inte det roligaste kan jag lova..


Efter jobbet mötte jag upp G för att åka och kolla på en bil åt/med honom och ja, nog blir det ett köp allt...Eller ?? :). Nu är jag däremot hemma, nydsuchad och lagomt mör efter en bra dag. Imorgon blir det sovmorgon, halloweenfest, stängning på jobbet och träning... Kul :)





En bild tagen förra påsken..Moster saknar er ska ni veta ♥



/ M A R I




Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-03 @ 20:36:40
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Laila

trevligt :D

2010-11-03 @ 23:03:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0