En dam i köket !!

Jaha, då var det sista dagen hemma på sjukbädden innan jobbet kallar igen. Jag måste erkänna att det varit förjäkla skönt att ha varit hemma, fast jag har varit hängig och mått apa vissa stunder. Men imorgon är det allvar igen och det firar vi med att starta med den intensiva onsdagen...Jippi :).

Idag däremot har det varit en effektiv dag, både från min och Märthas sida. Sovmorgon för oss båda (jätteeffektivt, eller hur???), sedan har vi pysslat och förberett veckans middagar. (pensionärsvarning igen ha ha). Men fler än jag håller nog med om att det är onödigt att slänga massa mat...Så både köttfärsbiffar och kycklingfileér har tillagats. Nu kan vi med gott samvete sitta ner resten av kvällen, i alla fall jag :). (M ska jobba).

Måste också passa på att säga att jag ser fram emot helgen som kommer, då blir det Julmarknad, Norra Brunn, goda middagar och Julkonsert. Det låter väl som en bra helg va ?? :).




Kanske inte ser så frestande ut, men med lite tillbehör så ska det säkert smaka :).


Nu ska jag göra andra viktiga saker, ses senare..

/ M A R I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0