Vårmarknad på Lidingö !!

Hej och hå vad det går. Det finns en förklaring till varför jag är så trött på kvällarna, men just nu är förklaringen väldigt positiv. Så jag tänker inte ens beklaga mig över att jag är trött !!! Just nu är det rätt mycket allmänt skit ni blir uppdaterad om, men jag gillar att skriva av mig lite. Så ge tusan i att läsa om ni inte är intresserad :). Idag har det varit en fullspäckad dag, från morgon till kväll. Dagen började med ett möte, sedan fick jag äran att börja fundera och skissa lite på hur inredningen ska bli i ett utav fritidsrummen till hösten. Såå roligt !!! På eftermiddagen mötte vi upp en annan skola på ön, och därefter promenerade vi tillbaka till vår skola där vi grillade korv, gick på en tipspromenad, lekte lekar njöt av solen. (vi var sammanlagt 340 barn/vyxna). När vi vinkad hejdå till den andra skolans barn/vuxna började vi direkt göra i ordning inför Vårmarknaden som fritids annordnar varje år. Det var loppis, café, små maträtter, hoppborg, lotterier, lekar och massa annat skoj. Plus en stor SOL. Hur bra kan det egentligen bli :). Skolgården var fylld med både vuxna och barn.. Sååå himla roligt !!! Vid 19.00 begav jag mig hemåt, fick despens att gå lite tidagare. Snällt va !!!

Nu har jag dykt ner i sängen faktiskt, ska väl inte direkt sova ännu hade jag tänkt. Men det finns inget bättre än att sträcka ut sig när man har gått och slitit arslet av sig hela dagen...

Onsdag: Jobb.
Torsdag: Ledig. Lunch med en släkting.
Fredag. Jobb. (fick offra mig).

/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0